پیام تبریک مدیریت شهری مشکیندشت به مناسبت هفته قوه قضائیه
پیام تبریک مدیریت شهری مشکیندشت به مناسبت هفته قوه قضائیه، بسمه تعالی هفته قوه قضائیه، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام والای عدالتگستری، قانونمداری و خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی است؛ هفتهای که یادآور مجاهدتها و رشادتهای شهید والامقام آیتالله دکتر بهشتی و همه خدمتگزاران صدیق دستگاه قضایی کشور میباشد. بدینوسیله، فرارسیدن هفته قوه
پیام تبریک مدیریت شهری مشکیندشت به مناسبت هفته قوه قضائیه،

بسمه تعالی
هفته قوه قضائیه، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام والای عدالتگستری، قانونمداری و خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی است؛ هفتهای که یادآور مجاهدتها و رشادتهای شهید والامقام آیتالله دکتر بهشتی و همه خدمتگزاران صدیق دستگاه قضایی کشور میباشد.
بدینوسیله، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به محضر قضات فرهیخته، کارکنان خدوم و تلاشگر مجموعه محترم قوه قضائیه شهرستان فردیس بویژه شهر مشکیندشت تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات ارزشمند، دلسوزانه و اثرگذار آنان در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و گسترش آرامش و اعتماد اجتماعی صمیمانه قدردانی مینماییم.
بیتردید، نقش بیبدیل مجموعه قضایی در استقرار نظم، امنیت، احقاق حق و تحقق عدالت، پشتوانهای سترگ برای پیشرفت و تعالی جامعه به شمار میرود و مدیریت شهری مشکیندشت نیز همواره همکاری و همافزایی با این مجموعه شریف را در مسیر خدمترسانی بهتر به شهروندان ارج مینهد.
از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی قضات و کارکنان گرانقدر قوه قضائیه شهرستان فردیس را مسئلت داریم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0