معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور : روابط عمومی ها باید امید آفرین باشند

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور : روابط عمومی ها باید امید آفرین باشند / روابط عمومی باید تهدیدها را به فرصت ها تبدیل سازد معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات ، گفت : روابط عمومی باید تهدیدها را به فرصت ها تبدیل سازد و امید آفرین

کد خبر : 4857
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور : روابط عمومی ها باید امید آفرین باشند

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور :
روابط عمومی ها باید امید آفرین باشند /
روابط عمومی باید تهدیدها را به فرصت ها تبدیل سازد

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات ، گفت : روابط عمومی باید تهدیدها را به فرصت ها تبدیل سازد و امید آفرین باشند

فرشاد عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور در «همایش مدار امید» که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در در سالن همایش های شهید تمام زاده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: روابط عمومی لوکوموتیو حرکت یک مجموعه است .
وی افزود: امروز تنها انتقال پیام نمی تواند در یک فعالیت پویای رسانه ای و یک مجموعه حرفه ای روابط عمومی کارآمد باشد بلکه روابط عمومی ها باید به دنبال تبدیل مخاطب به مشارکت کننده فعال باشند .

فرشاد عالی با اشاره به اهمیت مردمی سازی روابط عمومی ، تصریح کرد : واگذاری امر اطلاع رسانی و روابط عمومی به مردم و بهره گیری از ظرفیت مشارکت آنها یکی از اهداف مهم در مجموعه بسیج در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری بسیج ، باشگاه خبرنگاران ، گروه تلویزیونی بسیج و گروه های جهادی در حال تشکیل روابط عمومی باید بستر مردمی سازی روابط عمومی های بسیج را در سطح کشور فراهم آوریم ، افزود : روابط عمومی های بسیج در سطح کشور باید با اتکا به سه راهکار الگو محوری ، عرصه محوری و جغرافیا محوری بستر ایجاد مردمی سازی روابط عمومی ها را فراهم آورند .

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید بر پایه سه رویکرد جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت فعالیت کنند ، عنوان کرد : معرفی الگوهای موفق بسیجی همانند گروه های جهادی موفق ، معرفی فعالیت ها و عرصه های موفقی چون خدمات اجتماعی بسیج و جغرافیای موفقی چون کارگاه اشتغالزایی موفق بسیج می تواند در مردمی سازی روابط عمومی و خنثی کردن تبلیغات سیاه دشمنان بسیار موثر باشد .
این مسئول با اشاره به اینکه از تلویزیون و اهمیت ساعتها در انتشار خبر به فضای مجازی و اهمیت ثانیه ها در انتشار اخبار رسیده ایم ، بیان داشت : هدف دشمن القاء فضای نامیدی و پنهان کردن دست آوردها است و این وظیفه روابط عمومی ها است که با هوشیاری و بیان به موقع حقایق و دست آوردهای بزرگ بسیج و انقلاب اسلامی ، زمینه آشنایی حداکثری مردم با آنها ، امید آفرینی و خنثی سازی تبلیغات منفی دشمن را فراهم آورند .
فرشاد عالی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید از تهدید ها فرصت بسازند ، خاطرنشان کرد : یک روابط عمومی پویا به خوبی می تواند با روایتگری صحیح بستر ساز عیان شدن فتنه رسانه ای دشمنان شود و روایت گری حداکثری مستلزم حضور حداکثری مردم در امر اطلاع رسانی است و این باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه مجموعه های روابط عمومی در سطح کشور قرار گیرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.