طی احکامی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ سرپرستان پلی کلینیک های تخصصی شهید دکتر مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس منصوب شدند

طی احکامی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛ سرپرستان پلی کلینیک های تخصصی شهید دکتر مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس منصوب شدند آئین تودیع و معارفه روسای پلی کلینیک تخصصی شهید مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس با حضور مدیر درمان ، معاونین ، تعدادی از روسای ادارات مدیریت

کد خبر : 5606
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
طی احکامی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛  سرپرستان پلی کلینیک های تخصصی شهید دکتر مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس منصوب شدند

طی احکامی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ؛

سرپرستان پلی کلینیک های تخصصی شهید دکتر مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس منصوب شدند
آئین تودیع و معارفه روسای پلی کلینیک تخصصی شهید مجیدیان راد کرج و شهید فهمیده فردیس با حضور مدیر درمان ، معاونین ، تعدادی از روسای ادارات مدیریت درمان ، روسای کانون های بازنشستگی و کارگری و جمعی از کارکنان این مراکز درمانی ظهر امروز بیست و یکم خرداد ماه برگزار شد .
در ابتدای این مراسم دکتر داریوش طاهرخانی با قدردانی از زحمات و خدمات روسای قبلی پلی کلینیک های شهید مجیدیان راد و شهید فهمیده ، اظهار داشتند : پلی کلینیک تخصصی شهید فهمیده در شهرستان فردیس خدمات بسیار خوبی را به بیمه شدگان و مردم شهرستان ارائه می کند هر چند که نیاز مردم این منطقه بسیار فراتر از این مرکز درمانی است ولی همواره این مرکز درمانی با زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان مرکز با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی بوده است .
وی افزود : از طرفی بعد از فرو نشست ساختمان و تعطیلی پلی کلینیک حصارک راه اندازی پلی کلینیک تخصصی شهید مجیدیان راد یکی از اقدامات مناسبی بود که در دستور کار قرار گرفت و با حمایت استاندار و پیگیری همکاران این پلی کلینیک در نزدیکی منطقه حصارک راه اندازی شد که امیدواریم با پیگیری هایی که انجام می گیرد به زودی شاهد شروع ساخت و ساز پلی کلینیک مناسب در همان جای قبلی آن باشیم .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد  : همواره انتظار ما بر این است که مراکز تامین اجتماعی با تمامی ظرفیت خود به مراجعین خدمات درمانی ارائه نمایند و از ریاست این مراکز درمانی نیز انتظار داریم با همراهی کارکنان پاسخگویی مناسب به نیازهای درمانی بیمه شدگان و مردم داشته باشند و همواره در راستای کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان قدم بردارند .
دکتر طاهرخانی بیان داشت : حسن رفتار و جلب رضایت ارباب رجوع و همکاری با شرکای اجتماعی ، تمرکز راهبردی بر استفاده از خدمات الکترونیکی به منظور دستیابی عادلانه بیماران به خدمات مورد نیاز ، استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و ایجاد فرصت برابر برای بروز توانمندی ها و ارتقای عادلانه کارکنان و رعایت دقیق قوانین و مقررات و بخشنامه ها از اهم الزامات سازمانی در راه ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان و مردم شریف استان است که امیدوارم به بهترین شکل این الزامات تحقق یابد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.