رسیدگی به 234000 تماس مشترکان طی 7ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

  به گزارش”پایگاه خبری نگاه کرج” رسیدگی به 234000 تماس مشترکان طی 7ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حميد رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در 7 ماه اخیر سال جاری بیش از 234000 تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس

کد خبر : 1079
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
رسیدگی به 234000 تماس مشترکان طی 7ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

 

به گزارش”پایگاه خبری نگاه کرج”

رسیدگی به 234000 تماس مشترکان طی 7ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

آقای حميد رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در 7 ماه اخیر سال جاری بیش از 234000 تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه 1083 مورد از 6 شهرستان و 17 شهر و 254 روستا تحت پوشش این مرکز شامل: شهرستان های کرج، طالقان، ساوجبلاغ،اشتهارد، فردیس و نظرآباد را پاسخ داد *که از این تعداد 22690 مورد منجر به عملیات شد و بالاترین رکورد تماس به ترتیب باشهرهای کرج، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، مهستان و محمد شهر بود.

مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز در نیمه نخست سال جاری با افزایش خطوط ورودی از ۳۰ به ۹۰ خط با تکنولوژی سیپ ترانک
و افزایش ۶۰ درصدی کارشناسان پاسخگوی تحصیل کرده، جوان و متعهد در این دفتر امکان ارتباط با مشتریان به منظور رسیدگی به درخواستها و دریافت پیشنهادات را ارتقا داده است .

خداقوت به تلاشگران آب

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای البرز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.