رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

  به گزارش”پایگاه خبری نگاه کرج” رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس

کد خبر : 1079
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 22:31
رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

 

به گزارش”پایگاه خبری نگاه کرج”

رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز

آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه ۱۰۸۳ مورد از ۶ شهرستان و ۱۷ شهر و ۲۵۴ روستا تحت پوشش این مرکز شامل: شهرستان های کرج، طالقان، ساوجبلاغ،اشتهارد، فردیس و نظرآباد را پاسخ داد *که از این تعداد ۲۲۶۹۰ مورد منجر به عملیات شد و بالاترین رکورد تماس به ترتیب باشهرهای کرج، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، مهستان و محمد شهر بود.

مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز در نیمه نخست سال جاری با افزایش خطوط ورودی از ۳۰ به ۹۰ خط با تکنولوژی سیپ ترانک
و افزایش ۶۰ درصدی کارشناسان پاسخگوی تحصیل کرده، جوان و متعهد در این دفتر امکان ارتباط با مشتریان به منظور رسیدگی به درخواستها و دریافت پیشنهادات را ارتقا داده است .

خداقوت به تلاشگران آب

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای البرز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.