ثبت بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز
ثبت بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز گفت: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی ادارهکل راهداری

ثبت بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز گفت: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز، علی زندیفر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راهها را ثبت کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، مطرح کرد: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری ۱۱۸ هزار و ۲۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.
زندیفر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان البرز پاسخ داده شده است، افزود: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰