تقدیر مدیرکل بیمه سلامت البرز از خبرنگاران در روز خبرنگار

تقدیر مدیرکل بیمه سلامت البرز از خبرنگاران در روز خبرنگار دکتر اصغرزاده، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز، در مراسم روز خبرنگار، با تجلیل از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت، آنان را پیشگامان ارتقای آگاهی عمومی در نظام بیمه‌ای توصیف کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت استان البرز، دکتر اصغرزاده در مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز

کد خبر : 23562
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1404 - 10:38

تقدیر مدیرکل بیمه سلامت البرز از خبرنگاران در روز خبرنگار
دکتر اصغرزاده، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز، در مراسم روز خبرنگار، با تجلیل از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت، آنان را پیشگامان ارتقای آگاهی عمومی در نظام بیمه‌ای توصیف کرد.


به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت استان البرز، دکتر اصغرزاده در مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران فعال در حوزه بیمه و سلامت تقدیر کرد.
وی در سخنان خود، خبرنگاران را پل ارتباطی مؤثر بین دستگاه‌های اجرایی و مردم دانست و افزود: «خبرنگاران متعهد و متخصص حوزه سلامت، با انعکاس دقیق سیاست‌ها، چالش‌ها و دستاوردهای نظام بیمه‌ای، نقش بی‌بدیلی در افزایش شفافیت و ارتقای سواد بیمه‌ای آحاد جامعه ایفا می‌کنند.»
مدیرکل بیمه سلامت البرز با اشاره به پیچیدگی‌های فنی حوزه بیمه، تصریح کرد: «درک و انتقال صحیح مفاهیم تخصصی بیمه سلامت به زبان ساده، نیازمند تخصص، دقت و تعهدی است که خبرنگاران این عرصه به خوبی آشنا هستند. فعالیت آنان در روشنگری و اطلاع‌رسانی شفاف، کمک شایانی به تحقق عدالت در دسترسی به خدمات سلامت می‌کند.»
دکتر اصغرزاده در پایان، قدردانی صمیمانه خود و مجموعه تحت امرش را از همراهی مستمر رسانه‌ها اعلام کرد و بر تعامل هرچه بیشتر بیمه سلامت البرز با اصحاب رسانه برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.