برگزاری میز خدمت محیط زیست در مصلی چهارباغ همزمان با دهه مبارک فجر

برگزاری میز خدمت محیط زیست در مصلی چهارباغ همزمان با دهه مبارک فجر، خانم جمیله جمالی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چهارباغ، از برگزاری میز خدمت این اداره در مصلی چهارباغ خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، جمالی با اشاره به برگزاری این برنامه همزمان با ایام مبارک

کد خبر : 37355
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1404 - 13:54

برگزاری میز خدمت محیط زیست در مصلی چهارباغ همزمان با دهه مبارک فجر،

خانم جمیله جمالی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چهارباغ، از برگزاری میز خدمت این اداره در مصلی چهارباغ خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، جمالی با اشاره به برگزاری این برنامه همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این میز خدمت با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی در محل مصلی چهارباغ برگزار و به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان شریف چهارباغ در حوزه محیط زیست رسیدگی شد.

وی افزود: در این برنامه، مسائل و دغدغه‌های زیست‌محیطی مطرح‌شده از سوی مردم مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی‌ها و پاسخ‌های لازم در چارچوب قوانین و ضوابط محیط زیستی ارائه شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چهارباغ در پایان تأکید کرد: برگزاری میز خدمت فرصتی مؤثر برای تعامل مستقیم با مردم و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه حفاظت از محیط زیست است و این رویکرد با جدیت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.