برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ

جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و مدیران دستگاه های اجرای در محل فرمانداری چهار باغ تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در این جلسه اعتبارات شهرستان که بالغ بر 166میلیارد

کد خبر : 21912
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1404 - 7:48

جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و مدیران دستگاه های اجرای در محل فرمانداری چهار باغ تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در این جلسه اعتبارات شهرستان که بالغ بر 166میلیارد و 332میلیون تومان می باشد، بین 22 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.