برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ
جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و مدیران دستگاه های اجرای در محل فرمانداری چهار باغ تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در این جلسه اعتبارات شهرستان که بالغ بر 166میلیارد
کد خبر : 21912
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1404 - 7:48
جلسه کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان چهارباغ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و مدیران دستگاه های اجرای در محل فرمانداری چهار باغ تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در این جلسه اعتبارات شهرستان که بالغ بر 166میلیارد و 332میلیون تومان می باشد، بین 22 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع گردید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0