انتقال پرونده مستمری بگیران به سایر شعب
انتقال پرونده مستمری بگیران به سایر شعب فرآیند درخواست انتقال پرونده: مراجعه حضوری مستمری بگیر به واحد مستمری شعبه و ارائه مدارک شناسایی و تکمیل فرم درخواست انتقال پرونده توسط متقاضی اخذ دستور ثبت فرم درخواست و ثبت آن در دبیرخانه قبل از ارجاع مستمری بگیر به دبیرخانه برای ثبت فرم درخواست، چاپ آخرین حکم

انتقال پرونده مستمری بگیران به سایر شعب
فرآیند درخواست انتقال پرونده:
مراجعه حضوری مستمری بگیر به واحد مستمری شعبه و ارائه مدارک شناسایی و تکمیل فرم درخواست انتقال پرونده توسط متقاضی
اخذ دستور ثبت فرم درخواست و ثبت آن در دبیرخانه
قبل از ارجاع مستمری بگیر به دبیرخانه برای ثبت فرم درخواست، چاپ آخرین حکم افزایش مستمری بگیر انجام و همزمان برای ثبت و امضاء هر دو فرم به رئیس شعبه و دبیرخانه مراجعه می نماید.
تحویل هر دو فرم درخواست و حکم افزایش به واحد مستمری
ثبت و صدور ارجاع پرونده و تایید توسط مسئول مستمری، رئیس شعبه و دبیرخانه
دریافت اطلاعات به صورت الکترونیکی در شعبه مقصد همان لحظه
در شعبه الکترونیک پرونده جابجا نمی گردد و همه چیز به صورت الکترونیک نمایش داده خواهد شد.
در شعبی که الکترونیک نمی باشد پس از وصول پرونده در شعبه مقصد اقدامات لازم برای افتتاح حساب و پرداخت مستمری صورت خواهد پذیرفت.
پس از انتقال اطلاعات به شعبه مقصد و وصول پرونده حضور مستمری بگیر در شعبه مقصد جهت فعالسازی پرونده جهت ادامه پرداخت به همراه مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل الزامی است.
روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰